کیبورد تاشو بی سیم مدل B033 قیمت اصلی 1,320,000 تومان بود.قیمت فعلی 0 تومان است.
بازگشت به محصولات

دوربین آندوسکوپی 2 متری

290,000 تومان

6 عدد در انبار

6 عدد در انبار

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • ارسال از فروشگاه شهر وانیکس (شهریکس)

پایینترین نرخ در بازار ایران

ارسال سفارشات در همان روز جز روز های تعطیل رسمی

  • حمل و نقل از طریق پست و تیپاکس به سراسر ایران

خرید بالای 2 میلیون تومان رایگان ارسال میشود

پیک موتوری برای شیراز

  • پشتیبانی از ساعت 10 الی 18

09355266845 - 09369680489

توضیحات

دوربین آندوسکوپی 2 متری

  • نوع دوربین شلنگی است و می‌تواند در ابعاد دو متری تولید و عرضه شود. زاویه دیدی که برای این دوربین در نظر گرفته شده است، ۷۰ درجه است.
  • فرم ریت در این دوربین ۳۰ فریم است. کیفیت لنز آن ۲ مگاپیکسل است و قطر لنز در این محصول ۵/۵ میلی متر است.
  • در پک کامل این محصول اجزایی همچون دفترچه راهنما، دوربین شلنگی فنری، قلاب و چنگک قرار گرفته‌اند تا کاربر با استفاده از آن بتواند کاربرد آسان‌تری را از این محصول به عمل بیاورد.
  • از دیگر مشخصاتی که دوربین آندوسکوپی 2 متری دارد این است که از فرمت عکسبرداری دوربین JPEG پشتیبانی می‌کند. همچنین فرمت فیلمبرداری این دوربین منحصر به فرد MP4 است. بنابراین می‌توان انتظار داشت تصاویری باکیفیت و با وضوح بالا توسط این دوربین ضبط شوند.
  • تعداد ال ای دی به کار رفته در این محصول ۶ عدد است.
  • نرم افزار موبایل که می‌توان به کمک آن دوربین را کنترل کرد، AN CAMERA برای گوشی های اندروید و برای سیستم عامل ویندوز Viewplay cap است.

ویژگی‌های دوربین آندوسکوپی 2 متری

بدنه دوربین‌ نام برده بدنه‌ای فنری است که می‌تواند انعطاف داشته باشد. جدای از این ویژگی، ویژگی‌های دیگری وجود دارند که به برتری هر چه بیشتر این گونه از محصول کمک می‌کنند. بنابراین مشتریان با شناخت این ویژگی‌ها با کمال میل اقدام به خرید دوربین آندوسکوپی ۵ متری می‌کنند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

1.قابلیت فیلمبرداری در شب

از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های دوربین آندوسکوپی این است که می‌تواند در شب تصاویری با کیفیت را ضبط کند. شش عدد چراغ ال ای دی در ساختار این محصول وجود دارند که با هم روشن شده و با هم خاموش می‌شوند. پس می‌توانند روشنایی کافی برای ضبط تصاویری شفاف را به وجود بیاورند. شما به کمک دکمه‌های تنظیم نور موجود بر روی بدنه این دوربین می‌توانید شدت نور را کم یا زیاد کنید. با استفاده از ویژگی پرتاب نور این محصول می‌توان تا دو الی سه متر را در شب با وضوح بالا مشاهده کرد.

2.دارای آینه و قلاب

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این محصول دارد این است که از آینه و قلاب برخوردار شده است. بنابراین اگر در یک جای عمیق مثل چاه اشیا قیمتی را گم کردید، به راحتی به کمک این محصول آن شئ را پیدا کرده و از چاه بیرون می‌کشید.

3.قابلیت اتصال به موبایل و لپ تاپ

همه ما می‌دانیم که تنها دوربین‌ها و ابزارهای هوشمند می‌توانند به لپ تاپ، کامپیوتر و موبایل وصل شوند. تکنولوژی‌های نوینی که در ساختار دوربین دوربین آندوسکوپی 2 متری به کار گرفته شده‌اند، امکان اتصال این محصول به پورت یو اس بی را فراهم کرده‌اند. پس دیگر نیاز نیست که نگران اتصالات آن باشید. به راحتی می‌توانید این دوربین را به گوشی یا لپ تاپ خود وصل کنید.

4.کیفیت بالای تصویر و مقاوم در برابر آب

می‌توان گفت که این دوربین یکی از برترین دوربین‌هایی است که در مقابل آب مقاومت دارد. در ضمن این محصول می‌تواند تصاویر را با کیفیت فول اچ دی ضبط کند. چه چیزی بهتر از این؟!

کاربرد دوربین آندوسکوپی 2 متری

دوربین‌های شلنگی آندوسکوپی را برای محیط‌هایی به کار می‌گیرند که قابل دید نباشند. برای مثال قسمت ته‌ چاه‌های خیلی عمیق را به کمک این دوربین‌ها مشاهده می‌کنند. این دوربین نسبت به مدل‌های قبلی از کیفیت و ‌ماندگاری بیشتری برخوردار است. با توجه به این که این محصول یک ‌محصول ضد آب است، برای مشاهده اعماق آب به فاصله ۵ متر نیز از آن استفاده می‌شود. همچنین می‌توان داخل چاه‌های فاضلاب و‌ مواردی از این قبیل را به کمک دوربین آندوسکوپی 2 متری مشاهده کرد.

ویژگی های محصول

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین آندوسکوپی 2 متری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.